11 november 2019
Ames Audi Centrum - Mijlweg 33, 3316 BE Dordrecht

Lions Host Dordrecht is deelnemer van Stichting Maatschappelijk Betrokken Ondernemen in Dordrecht. Daarmee hebben jullie je expertise, faciliteiten en mogelijkheden – waar passend en mogelijk- beschikbaar gesteld om Dordtse maatschappelijke organisaties te ondersteunen en te versterken. Om die reden willen we jullie heel graag uitnodigen om deel te nemen aan Beursvloer Dordrecht 2019 op 11 november dit jaar en te matchen voor onze Dordtse samenleving.

Deelnemen aan dit bruisende evenement
Deze avond zijn, naast 55 bedrijven, 55 maatschappelijke organisaties aanwezig met hun concrete vragen aan het bedrijfsleven (er mag niet om geld gevraagd worden). Invulling daarvan kan voor deze organisatie een zetje zijn om verder te ontwikkelen. U kunt rekenen op vragen die een beroep doen op kennis en expertise, afgeschreven materialen (denk bijvoorbeeld aan gereedschappen, inventaris en laptops die niet meer gebruikt worden in bedrijven), gebruik van vergaderfaciliteiten, inzet van een busje voor speciale gelegenheden, feedback geven op een plan of expertise over wet-en regelgeving met betrekking tot een stichting of vereniging (en natuurlijk nog heel veel andere mogelijke vragen)

Wij zouden het zeer waarderen als jullie, jullie specifieke mogelijkheden in willen zetten op deze bruisende avond. De praktijk van de voorgaande 2 jaar heeft geleerd dat er altijd mooie en hele leuke matches gemaakt kunnen worden. U kunt ook rekenen op een tegenprestatie van de maatschappelijke organisatie.

Durf u te laten verrassen.

Maar toch ook bereiden we de deelnemers aan de Beursvloer toch ook een beetje voor.  Zij ontvangen uiterlijk een week voor aanvang van het event een overzicht van de aanwezige organisaties en hun vragen. Dit geeft de mogelijkheid om voor te bereiden en te bepalen met welke organisaties en vragen zij aan de slag kunnen.

Wij zouden het heel leuk en waardevol vinden jullie te ontvangen op maandag 11 november.

Met een vriendelijke groet,

Mariska Wagner